Petinek

Olivér

2008. október 16., csütörtök

Abpm...

Felrakták...
Reggel 1/4 8ra értem Keresztúrra..
Már 3man bementek elöttem, mire megkaptam a készüléket..
Póló ujjra a mandzsetta, keresztbe a kütyü, pólóra ragasztva 3*4 cm-es fehér(semmire sem jó) ragtapasszal a kábel...
Azóta már kikísérleteztem ujjabb ragasztókkal, cellux-szal, evvel-avval, hogy hogyan marad ott...
Zsinórral a póló alá kötve a melltartópántomhoz!!!
Idiótán nézek ki, de nembaj, legalább senki sem lát!!!!
Jól elvagyok itthon egyébként, birsalmasajtot főzök, mosok, vasalok, takarítok, és 20 percenként leszárad a karom..
Hogy fogok így fürödni?
Hogy fogok aludni?
A vezetésről ne is beszéljünk... azt mondta a nővérke, ha elkezd pumpálni lógassam le a karom, és legyek nyugalmi helyzetben...
AHA!!!!! kanyarban, kocsiban, forgalomban....
Szerintem is.....!!!
Már előre félek, hogy jutok el reggel megint Keresztúrra ebben a nyavajában, mert ha mondjuk 20 percnyire lenne, akkor elindulnék, miután mért... de messzebb van...
na mindegy, ja éppen most mér... 136/78 87Pulzus
Szeretném már ha ott tartanék, hogy Levették!!!

Nincsenek megjegyzések: