Petinek

Olivér

2010. március 11., csütörtök

Így készül a Fekete Erdő Torta 1.rész

Nos, az előzőekben már ecseteltem, én készítem a tortát.
Az alábbiakban megmutatom, Én hogyan készítem el ezt a csodálatos tortát:


Első körben sütöttem 4 piskóta lapot.



Elkészítettem a krémeket: Meggybefőtt/1 üveg/, pici cukorral felforralva, és 1 zacskó főzős vanília pudinggal elkeverve/természetesen a puding hideg vízben külön kikeverve, így adva a forró meggyhez./.
1 kis edénybe pár szem meggyet félre tettem, díszítéshez.
Közben 1 liter tejből 2 zacsi pudinggal szintén pudingot főztem, kettészedtem, felébe kakaóport kevertem.
Mindent kihűtöttem.
Felvert tejszínhabhoz fixálót tettem, és a kihűlt pudingokat ezzel lazítottam.



A piskóta lapot cukros, rumaromás sziruppal meglocsoltam, és rátettem a krémet az alábbiak szerint/folyamatosan váltakozva, minden szinten/szinte minden...




Itt is látszik hogy változik a krémek aránya...



A maradék csokis krémmel befedtem a tortát, de ízlés szerint a fehér krémmel is lehet ha marad...



Az egész tortát hatalmasan magas tortakarika hiányában alufólia "karikával"kereteztem, és hűtőbe tettem.



A folytatás holnap következik a díszítéssel amihez csokoládé díszeket is fogok rajzolni...
Holnap nézzetek vissza, JÖVÖK!!!!!

Nincsenek megjegyzések: