Petinek

Olivér

2010. március 11., csütörtök

Tortáim..

Fekete Erdő



Csokitorta hatású Brünni totra




Túrótorta epres zselével




Csokitorta



Tiramisu



Ezeket a csodálatos tortákat évekkel ezelött készítettem a munkahelyi szülinapozásra...
Minden alkalommal annyi torta készült, ahány szülinapos volt abban a hónapban.

Ezeket a képeket ma azért szedtem össze, mert Viki barátnőmnek/ezúton is Happy Birthday!!/ én készítem a szülinapi tortáját.
Miután kiderült hogy az itthon lévő alanyagokból csak Fekete Erdő tortát tudok csinálni, tanácstananul hívtam Viki tesóját Andrist, hogy milyen tortát szeret az ünnepelt??
Válasz: FEKETE ERDŐ ÉS CSOKI TORTA....

Na, hát így emlékeztem arra, valaha már készítettem ilyen tortát, sőt még másikakat is, valahol azért CUKRÁSZ is vagyok NEM??????????????????


Nincsenek megjegyzések: